Morskjærlighet er drivstoffet som gjør det mulig for et vanlig menneske å gjøre det umulige.


søndag 5. august 2012

Forandringer

Livet er fullt av forandringer...noen selvvalgte, og noen man ikke kan styre over. Her på bloggen bestemmer jeg det meste selv...heldigvis. Og nå var det på tide med en oppgradering. Derfor nytt designe, nye farger med en litt renere linjer. Ble ganske fornøyd med utseende på bloggen, men fant ut at jeg ville lage meg en ny headder med det samme..det kan ta noe tid.


Etter halvannen uke på jobb har jeg nå en uke ferie igjen. Etter den er over så blir det forandringer på jobb også. Der har jeg ikke like stor innvirkning som her på bloggen. Så nå skal jeg over på ny avdeling. Har vært der tidligere også, og trivdes godt så blir nok bra dette....men hadde grodd så godt fast på avdelingen jeg var nå, at kjenner det er ikke helt enkelt og forlate de altså.

Den siste uka med ferie har vi planer om å rydde litt i klær til alle her i huset. Ungene vokser som ugress, så er ett og annet som kan tas ut...og allerede har det kommet ett og annet nytt inn. Jeg pleier å samle i sekker, for å lever til Halvar Hasseløy i Open Heart, som kjører dem til Ukraina. Men når det er lenge til han kommer så leverer jeg i Fretex containere, evt gir til noen som vil arve. Er godt å få litt forandring i klesskapet både for liten og stor.

I slutten av uka setter vi nesa mot fjellet. Da skal vi nemlig på hyttetur til Hovden, med en vennefamilie. Ungene våre ser hverandre max ett par ganger i året, men er perlevenner fra første sekund de møtes. De har kjent hverandre fra fødsel av så er kanskje ikke så rart. Er utrolig koselig å ha slike ferievenner. Nå skal vi unne oss litt luksus med stor hytte med boblebad, badeland, kanopadling og fiske. Kanskje er vi litt spreke og tar oss en tur i fjellet også. Vi skal i alle fall kose oss masse. Kamera, nål og tråd blir med i sekken.

Fortsatt god ferie..

1 kommentar:

Koselig med en liten hilsen

Related Posts with Thumbnails