Morskjærlighet er drivstoffet som gjør det mulig for et vanlig menneske å gjøre det umulige.


mandag 2. juli 2012

Tusen ting å gjøre....

....og ingenting blir gjort???!!! Noen ganger er det absolutt slik her i huset, men ikke denne uka. Ferien min har begynt og den har jeg store planer for. Denne første uka er lillemor fortsatt i barnehagen, så da er det tid for sommervask av hus. Jeg har vært lur og laget en liste over alt jeg vil få gjort så tar jeg ting for ting i stede for å surre rundt meg selv uten å vite hvor jeg skal begynne. I dag var det kjøkkenet som skulle fikses. Det er det rommet jeg nok bruker mest tid på da jeg skal ta både skap og kjøleskap skikkelig. Nå er kjøleskaper totalvasket, ryddet og sortert. Kjøkkenbenken har også blitt skikkelig rydda og vaska. Utrolig hvor mye nips og naps som samler seg der. Skal rydde og vaske skap i morgen er planen... vi har så mange kruser...tror jeg talte over femti sist...nå må nok noen omplasseres for vi trenger skap-plass til andre ting. Men nå er det kveld og ungene på vei i seng en etter en....snart er det sofatid med chai latte fra tassimoen og hekletid. Ferie er deilig.
Så er det bare 9 dager igjen.....må huske å vaske litt klær innimellom i morgen.

1 kommentar:

  1. Er slik her i dag ihvertfall, ingenting blir gjort, selv om det er myyye som burde vært gjort...
    Ha en fin kveld!

    SvarSlett

Koselig med en liten hilsen

Related Posts with Thumbnails