Morskjærlighet er drivstoffet som gjør det mulig for et vanlig menneske å gjøre det umulige.


fredag 6. juli 2012

Feriefølelsen

Det er jo ofte slik at en må ha litt tid med ferie før følelsen av ferie kommer snikende...I alle fall må jeg det. Så i dag var første dag jeg våknet uten å tenke "å, jeg skal på jobb" før det sekunde etterpå slår meg at- nei, jeg har feire... Det var deilig. Sola skinte, og det var 25 grader lenge før vi gløtta på øynene her i huset.

I følge den berømte lista mi så var det loftstue og soverom som skulle til pers her i dag, men da jeg sa det på facebook gruppa med gode venner, så fikk jeg beskjed om at det skulle jeg ikke faktisk. I dag var det nemlig - nyte sommeren dagen!! Så da var jeg lydig og gjorde nettopp det. Snek meg til å vaske litt tøy inn i mellom soling og barnepass...ellers har jeg bare sittet i solen og heklet.

Har dilla på å hekle kurver...korger...bruk det som passer. Skal legge ut bilder og link en annen gang. Nå er det nemlig kveld. Fredagskveld faktisk, så nå skal jeg ta igjen det jeg ikke gjorde før i dag, litt av det i alle fall. Så skal jeg se en skikkelig jentefilm, kose meg med litt knask og i morgen skal jeg sove litt lenge har jeg tenkt.


5 dager igjen...og yr har lovet meg godt vaskevær.

2 kommentarer:

  1. Også jeg som trodde du ikke ville høre på oss men vaske deg halvt ihjel likevel....

    SvarSlett
    Svar
    1. Ooooooooooooog, hvis ikke kurvene er vanskelige vil jeg gjerne ha oppskrift!

      Slett

Koselig med en liten hilsen

Related Posts with Thumbnails