Morskjærlighet er drivstoffet som gjør det mulig for et vanlig menneske å gjøre det umulige.


lørdag 22. oktober 2011

Endelig nye støvler, og annet shoppingduss


Jeg sliter endel med å finne sko. Jeg har vell den mest ugunstige foten en kan få i forhold til damesko... Jeg er så høy på risten at det er mange sko jeg rett og slett ikke kommer ned i.

Støvler har vært et ork å fa tak i, og jammen har jeg prøvd min del av støvler etterhvert. Har jo selvsagt lyst på fancy smansi Ilse Jacobsen eller noe slikt, men jeg har ikke sjans å få foten nedi. Men i dag fant jeg noen helt ok på eurosko faktisk. Lurte litt på om jeg skulle bytte ut skobanda med noen røde, for å stasje dem mer opp.

Litt annet ble det også handlet.

Et skjørt fra katvig til lillesnuppa. Det er noe med dansk design som jeg liker veldig godt. Mine favoritter er blant annett   




Genser til storesnuppa. Har lånt bilde fra det store nettet...så snuppa sin er hvit rundt halsen i stede for lilla... Fikk på tilbud så den var billig......





Smykke til lillesnuppa fra en annen favorittdesigner, nemlig dundelina.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Koselig med en liten hilsen

Related Posts with Thumbnails