Morskjærlighet er drivstoffet som gjør det mulig for et vanlig menneske å gjøre det umulige.


onsdag 26. oktober 2011

En eske med diverse

I dag kom pakken med produkter jeg skal prøve ut, for så å dele mine erfaringer med dere.

Denne hendige lille dingsen er til å ta med seg favorittparfymen på en enkel måte. En fyller holderen med parfymen. Det er nok til en langhelg og litt til oppi der, men den er så liten at den passer i en veske, eller til og med i en litt stor lommebok. Praktisk, og elegant. 



Dette er hårbørsten jeg viste dere her. Prøvde den såvidt på storejenta sitt hår. Det har ikke vært greid på ett par dager... Bilde kommer. Og den var overraskende bra. Selv om det naturlig nok lugga litt (hun er ekstremt hårsår) siden håret ikke har blitt stelt på noen dager, så var hun positiv til denne børsten hun også. Spørsmålet er om den ødelegger krøllene, eller får de bedre frem... Denne skal selvsagt også testes nøye etterhvert.




Denne dingsen er jeg veldig usikker på. Jeg er ikke noe veskemenneske egentlig. Det vil si. Jeg liker godt å kjøpe nye vesker, men er ikke så flink til å bruke de. Denne hendige lille ringen som henger på vesken er et slags håndtak som en kan henge opp vesken sin over alt. Så slipper en å sette den fra seg på bakken, eller et skittent gulv. Min første tanke er vell egentlig, julegave tips til bestemor.





Nå skal jeg i alle fall i gang med å teste produktene, så skal jeg fortelle dere hva jeg mener om dem etterpå.....

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Koselig med en liten hilsen

Related Posts with Thumbnails