Morskjærlighet er drivstoffet som gjør det mulig for et vanlig menneske å gjøre det umulige.


mandag 2. mai 2011

Litt interiør

På kjøkkenet mitt har jeg "arvet" en husholdningshylle fra min mor. Er veldig fornøyd med ekstra plass til rot, og muligheten til å ha litt stasj... Jeg er ikke så veldig på dette med interiør egentlig. Det er mye ulikt som har blitt med på lasset hver gang vi har flyttet fra et sted til et annet. Og da blir det vanskelig å lage seg en stil. Får meg ikke til å kaste noe som er fult brukbart bare for å erstatte det med noe nytt...


 Dette er en lemonadeflaske kjøpt på mammas hus.

Etter at lemonaden var drukket opp, har den fungert som blomstervase.


  Nydelig liten glassengel som får stå fremme hele året.
  Dette er kort laget av jenta fra vorneset, og jeg fikk det i gaver på vandring.



En personlig favoritt dette her. Et hjerteskrin som jeg fikk av min sønn på 5 år. Han såg det i en butikk da han var med far på handletur og måtte kjøpe det med seg til sin mor....sukk for en

 flott sønn jeg har. 



Her er selve hylla...
Har bare tatt bilde av øvre del, da nederste delen består av..kremt...rot


 Denne ildtoppen fikk storejenta mi av sin beste venninne, og søskenbarn da hun var syk i vinter. Den setter hun stor pris, og som dere ser...tar hun godt vare på den.
Potta er utrolig vakker.







1 kommentar:

  1. Rot? Hva er det?? ;-) Har endelig fått litt kontroll på hyllene på klasserommet jeg. Men det er eneste plassen i huset;-)
    Artig å se kortet jeg laget igjen. Tror alltid man skal huske alt som blir laget, men dette er ett av mange jeg har glemt ;-)

    Ha en herlig vårkveld:-)

    SvarSlett

Koselig med en liten hilsen

Related Posts with Thumbnails