Morskjærlighet er drivstoffet som gjør det mulig for et vanlig menneske å gjøre det umulige.


onsdag 27. april 2011

En vet det nærmer seg sommer når...

 Trampolinene er på vei opp... Ny av året, da vi bestemte oss for at vår 8 år gamle, rustne, tatt av Inga (stormen), ødelagt sikkerhetsnett trampoline var avgått med døden og var klar for de evige hoppemarker...
 Når Denden (bamsen) får være med ut og leke...


 Når små sommersko står igjen i gresset et sted...og ingen er våt på lubben


 Når tulipanene tørr og stikke hode forsiktig ut i sola

 Når lekestuen har dørene åpne, og møblene ute

 Når erteblomster og mais spirer, side om side...


 Når blomstene fyller vegger, veranda, bed og kasser med friske farger og gode dufter...


Velkommen til et sommerstemt liv på haugen.....

2 kommentarer:

  1. Kjempekoselig innlegg :O) Gleeder oss til sommeren kommer for fullt!

    SvarSlett
  2. Trampoline er kjempe stas, for alle aldere.. hehe. Kjempe moro!
    Og så hærlig det er med våren og se at ting begynner å spire og gro.

    Rosene har jeg så dypt ned som potta de står i, er slik jeg har fotstått at det skal gjøres. Men jeg er ingen hagedame, men prøver meg frem nå som jeg har fått meg en liten hageflekk. Steina er runde stein som jeg plukker med meg, og sprayer hvite med lakkspray fra biltema ;) Veldign enkelt og veldig billig. Og jeg har gravd meg ned, og så med steina bygga litt opp.
    Håper det var til noe hjelp.

    Ha en nydelig søndag.

    SvarSlett

Koselig med en liten hilsen

Related Posts with Thumbnails