Morskjærlighet er drivstoffet som gjør det mulig for et vanlig menneske å gjøre det umulige.


søndag 29. mai 2011

Farmors syriner

I hagen til mine foreldre står der en busk. 
Den vakreste jeg vet om. 
Der vokser nemlig farmors syriner.

 Så i dag da mor og lillesnuppa hadde seg en spasertur før hviletid, 
var vi nede og stjal med oss noen grener som mor kan friske opp i stuen med. 
Har en gammel vakker vanngaraffel som passer perfekt til en nostalgisk bukett

For meg er det bare å lukke øynene
dra inn den deilige lukten av syriner
så er jeg 7 år og sitter på farfars terrasse med en
stor tallerk med banansplitt



Deilige barndomsminner.....

1 kommentar:

  1. hmf kom ikke kommentaren min??? husker ikke om jeg husket å trykke legg inn kommentar :P

    Men i allefall! Syriner er helt nydelige og ønsker med virkelig det i hagen! De lukter helt vidunderlig og er fine å se på!

    SvarSlett

Koselig med en liten hilsen

Related Posts with Thumbnails