Morskjærlighet er drivstoffet som gjør det mulig for et vanlig menneske å gjøre det umulige.


fredag 2. juli 2010

Ferie

Da var det endelig tid for ferie. Åååå det skal bli godt....he he tenker at de som vet at jeg bare har jobbet siden 18. mai nå har sine meninger om hvor fortjent dette er. Saken er nemlig den at jeg har 5 uker med herlig fri forran meg. Noe er ferie, og noe er mammapermisjon som jeg har tilgode.


Har vært greit å begynne i jobb igjen da. Å er veldig fornøyd med å ha fått nytt vikariat til høsten. Men først altså...5 uker fri.


Så litt reklame. Har nemlig en søster som syr kjoler og tunika som hun selger over nett. Nyskjerrig? Du kan besøke henne på http://www.heartforcolor.com/com/


Nå i vinter prøvde hun seg på en egen type kose dress. Og den har slått virkelig igjennom....mer enn hun ønsker tror jeg siden det er kjoler hun egentlig syr. Snuppa mi var så heldig å være en av de aller første som fikk seg en slik dress.

Den er så deilig å ta på etter et bad, eller på kvelden og kose seg i.
Nå er vi alle i feriemodus her på haugen, og ser frem til flere turer de nærmeste ukene. dern første allerede på mandag.
God Sommer Folkens

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Koselig med en liten hilsen

Related Posts with Thumbnails