Morskjærlighet er drivstoffet som gjør det mulig for et vanlig menneske å gjøre det umulige.


torsdag 11. april 2013

Ny favorittblogg

Via en av mine favorittsider på Facebook, nemlig denne. Fant jeg meg en utrolig koselig blogg, som virkelig har mye spennende. Blant annet mitt neste prosjekt...

 
Her er årets 17. mai pynt. Nydelig synes jeg den var. Og så passer det så bra til flyturarbeid. Jeg innbiller meg jo at jeg skal få slappe av i de 5 timene vi skal oppholde oss i 10 000 fot, så da har jeg god tid til slikt arbeid...he he Om ikke så kanskje jeg drar frem hekletøyet i solstolen også jeg. Er man avhengig, så er man avhengig.

Bloggen, ja den finner du her.

Bare 1 dag igjen til turen...har mor pakket??? Neida, men heklearbeidet er planlagt. Det er viktigst :-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Koselig med en liten hilsen

Related Posts with Thumbnails