Morskjærlighet er drivstoffet som gjør det mulig for et vanlig menneske å gjøre det umulige.


lørdag 12. januar 2013

Endelig ferdig!

Da var jeg endelig ferdig med genseren min. Begynte egentlig på armene før jul, og ble så inspirert at jeg ringte til min søster å sa at om hun kastet seg rundt å skaffet tråd så strikket jeg en til henne også i samme slengen. Som sagt så gjort. Ble litt opphold i julen siden alle ungne ble syke i tur og orden, og jeg var alene hjemme...men når er endelig mors genser også ferdig.



Instagram (trykk på linken for å se/følge meg på instagram) bilde av min søsters genser. Er strikket vanlig med bol og innsydde armer. Nydelige farger i grått, offwhite og lys lilla. 

 Her er min. Strikket i mariusblå, hvit og lys blå. Veldig fornøyd.

På min har jeg strikket raglanfelling så måtte rett og slett bare prøve meg frem siden det ikke stod i mønsteret. Måtte rekke opp en gang, men så ble den bra. 


1 kommentar:

  1. Flinkingen:-)
    Ble veldig bra begge to:-)
    Ha en herlig helg:-)
    Gina

    SvarSlett

Koselig med en liten hilsen

Related Posts with Thumbnails