Morskjærlighet er drivstoffet som gjør det mulig for et vanlig menneske å gjøre det umulige.


søndag 23. januar 2011

Lei sykdom

Nå er jeg ganske lei, av rennende neser, varme panner, gråtende barn, oppkast, skittentøy....og selvsagt mangel på søvn og energi. Nå har alle i huset hatt det meste. Det eneste som mangler er vell at 5 åringen vår spyr. Storejenta har så lyst å komme seg tilbake på skolen i morgen, men det ser ikke så lovende ut for at det går. Mor skal i alle fall på jobb...og er veldig klar for nye uke.

Så etter å ha utsatt to bursdagsfeiringer, hatt en halveis misslykket showhelg i Bergen går vi for en strålende uke full av planer.

Ellers så har jeg bestemt meg for å starte barnekor. Bare sånn i det små med singback, unisont...eller til nød to stemt sang. Har ingen erfaring fra å lede et kor, men elsker jo å synge og siden igen andre gidder å holde på med det så får jeg prøve meg da. Er spennende da.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Koselig med en liten hilsen

Related Posts with Thumbnails