Morskjærlighet er drivstoffet som gjør det mulig for et vanlig menneske å gjøre det umulige.


lørdag 4. september 2010

Bjørnebær er nam nam


 
I dag var det et nydelig høstvær, så det var på tide å få smake litt på desse herlighetene før fugler og mus hadde forsynt seg med alt.
Jeg plukket mens lillesnupp satt og holdt skåla. synes det vokste veldig sagte i skåla selv om jeg plukket iherdig. Så måtte våge meg til å spørre om det var noen små fingrer som snek til seg av godene.
 
Meg, ta bær...hmmm ser du ikke pokerfjeset mitt eller.

Thiihii det var meg mamma...jeg måtte jo smake...Nam Nam Bjørnebær
Storejenta ble med på deler av turen og hun plukket med seg alt det var av blåknapp på veien. Pluss at hun måtte dokumentere dagens fangst.
 
Blåknappen tar vi med inn i stua å pynter med i helga.

Deilig med høst når en finner slike skatter på en solfylt lørdag.
Nå er mor blitt beordret til å lage pai av dagens fanst...så får vi se hvordan det smaker.



1 kommentar:

Koselig med en liten hilsen

Related Posts with Thumbnails