Morskjærlighet er drivstoffet som gjør det mulig for et vanlig menneske å gjøre det umulige.


tirsdag 10. januar 2012

Bursdagsfeiring

Da var mor blitt ett år eldre....og det er vell ikke noe å gjøre ved desverre. Klarer ikke å forsone meg med alderen og har vell egentlig ikke klart det siden jeg rundet 30...så er kanskje på tide. Men bursdag er jo morro i den forstand at jeg er heldig og har mye familie..der alle vil komme og feire sammen med meg... Og alltid har med flotte gaver.

I et halvt år har jeg gått og drømt om ny kjole. Jeg er veldig glad i den strømpebukse, lange sokker og kjole moten...og har sett meg ut en drømmekjole for leeeeeenge siden. Problemet er at jeg har en litt dyr smak. Nå har kjolen vært på tilbud en liten stund, og jeg hadde planer om at kjolen skulle kjøpes så snart jeg fikk tid til å komme meg på en av mine favoritt butikker...nemlig Mammas hus.
Nå slipper jeg vente lenger for kjolen lå i en av gavene...og jeg ble selvsagt utroooolig glad for den.

Det er en Chill kjole, og min er ikke blå som på bildet, men grå.

Chill har fantastiske klær, er norsk designe og av god kvalitet. Personlig mener jeg de er i overkant dyr, og da spesielt siden de ikke er unike, men masseproduseres og selges i flere butikker rundt i landet. Men det er likevell ikke alle som har en slik kjole...og jeg elsker dem som sagt og er superglad i min nye kjole....

Jeg fikk mere også jeg...heldig altså.
To av disse skålene fikk jeg også, nemlig en med snacks og en med sweets...Nå ønsker jeg meg en med chips og en med dip så er det komplett.. Mulig jeg invisterer i dette selv da jeg har litt penger fra en strikkejobb liggende.

Dette er en herlig bok med masse oppskrifter...Halsen på forsiden har jeg allerde strikket i alpakka ull til snuppa....myk og god i høstregnet...å var det vinter sa du....tror det har gått vergudene på vestlandet hus forbi...Ja ja..den er nok god om det skulle komme vinter også. Her er det også oppskrift på votter som jeg har laget noen av i det siste.
Fikk mudsåpen i denne serien.
Og Body lotion i denne serien
                            
Fikk også orkide...som er min favoritt blomst.

Mannen er på sjøen, så hos han og ungene har jeg ikke fått noen gave... Men vet ikke om jeg ønsker meg så mye mer egentlig.

Er utrolig heldig som har en familie som vi har så tett kontakt med, som ønsker å feire hver en bursdag med oss...selv om vi nesten sees hver dag. Vi er så utrolig glad i dere alle og gleder oss allerede til neste bursdag som også skal feires i dette huset.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Koselig med en liten hilsen

Related Posts with Thumbnails