Morskjærlighet er drivstoffet som gjør det mulig for et vanlig menneske å gjøre det umulige.


fredag 8. juli 2011

Noe å drive med en fredagskveld...

Da var mannen reist på jobb i 3 uker, storejenta er på videokveld hos en venninne, de to andre skal i seng tidlig....så da er kvelden duket for alenetid. Og mor vet hva hun skal prøve på....
Har jo som tidligere nevnt fått meg en slags ny hobby. Jeg prøver meg på å sy littegrann.

Fikk jo med meg en pose med stoff fra min flinke søster, skrevet om her, og har laget noe av det....viste her. 

Kveldens prosjekt er en omslagskjole til snuppa. Har sett en jeg skal bruke som ide....men det var det å lage mønster etter en ide jeg har i hode da.... Hadde faktisk planer om å lage den dobbel, siden søstera mi får det så fint til... Ja ja






Selv med en litt ustabil og grå dag har mor både vasket klær og ryddet ferdig bedet i skråningen i dag, så skal sy hele kvelden med god sammvittighet. Bilder kommer av både kjole og hage etterhvert som de blir helt ferdige, men ikke av klesvask.

Hjertelig velkommen til nye følgere...er så morro.
Ha en fortsatt fin sommerkveld

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Koselig med en liten hilsen

Related Posts with Thumbnails