Morskjærlighet er drivstoffet som gjør det mulig for et vanlig menneske å gjøre det umulige.


onsdag 2. mars 2011

Lite blogging, men utfordringer tar jeg...

Nå har det vært stille på bloggen min en god stund. Dels fordi jeg ikke har noe særlig å blogge om, og dels fordi jeg ikke har overskudd til å blogge. Er så trøtt for tiden at jeg orker knapt å rydde av middagsbordet. Er nok vinteren med vind og regn som setter sine spor. Det begynner vell å skrante på D-vtamin lageret. Da er det bra det bare er 23 dager (se tickeren min) igjen til vi drar til
Bahia Feliz


Vi gleder oss stort...og har drømt om dette stedet en stund.
Beklageligvis betyr jo dette at det ikke blir noen Danmarkstur på oss i sommer...men det kommer det nok et blogginnlegg om når abstinensene melder seg i juli.

Så over til utfordringen som jeg fikk av jenta fra vorneset (se den fine bloggen hennes).

4 ting jeg har gjort i dag
  • Vært på planleggingsdag i barnehagen
  • Spist taco med storejenta mi
  • Satt i oppvaskemaskinen
  • Ryddet opp i en typisk småjentekrangel

4 ting på min ønskeliste
  • God helse og et langt liv for meg og hele min store gode familie
  • Ny linse til kamera
  • Fast jobb i barnehagen
  • Flat mage

4 ting jeg liker dårlig

  • Kraftlinje i Hardanger
  • Rot i huset
  • Dårlig tid
  • Terror
Da erklærer jeg den offisielle nedtellingen for startet

Det er i dag 23 dager igjen til ferie

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Koselig med en liten hilsen

Related Posts with Thumbnails