Morskjærlighet er drivstoffet som gjør det mulig for et vanlig menneske å gjøre det umulige.


tirsdag 16. november 2010

Kveldskosn mitt i uka

Jeg skal innrømme det. Jeg var ikke klar for farsdag denne gangen. Har mange unskyldninger på lager også. Jeg var på kurs den helga. Et veldig bra kurs forøvrig om stresstakling i en travel arbeidsdag. Vi hadde svigers på besøk hjemme, og da er det litt ugunstig å lage til frokost på sengen til far.... eller... Så skulle vi til Stavanger i bursdag ganske tidlig på ettermiddagen, noe som førte til at alle måtte opp tidlig uansett.

Så i går fant jeg ut vi kunne kose oss på kvelden med noe ekstra godt. Noe både jeg og mannen liker godt er scampi. Så jeg kjøpte ferdig kokte som jeg marinerte i chillisaus, kokt ris, bretange saus og hvitløksbaguetter og du har en av mine favoritter.
nam, nam
Gave hadde jeg også fikset. Ny ytterjakke som han hadde ønsket seg siden den gamle gikk i en lastebil til Ukraina.


I dag har vi laget middag til mine foreldre. Komlemiddag. Det var jammen godt det også. Min far ble også nemlig forsømt i alle unskyldningene mine han også. Men nå er det også gjort opp for med genser og lue i gave, pluss komlemiddagen da.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Koselig med en liten hilsen

Related Posts with Thumbnails