Morskjærlighet er drivstoffet som gjør det mulig for et vanlig menneske å gjøre det umulige.


tirsdag 10. juni 2014

Et sommersted...


Jeg har vært så heldig å fått meg en tømmerstue, eller laftahutto som vi sier.
Det var mine foreldre som hadde den, men da de trengte tomten den stod på, passet det bra at jeg hadde hyttetomt rett ved siden av.  Jeg har store planer for denne hytta. Er alt for lite, hva skal du nå bruke den til...er det jeg får høre oftest. Men bare vent til den er ferdig så skal de få se for et flott sted dette skal bli... :-)

Dette bildet er lånt, men hytta er lik.
Det regnet nemlig i dag, så skal ta bilder av den senere.



Det er her mine skjulte interiørgener skal få bryne seg nemlig. Jeg ser på maling, møbler og div annet. Planlegger løsninger og studerer blogger. Er en spennende og koselig prosess.

Vet du om gode interiørblogger så link gjerne i kommentarfeltet.

1 kommentar:

  1. Vert spanande å sjå korleis du endar opp med forvandlingen din:-)
    Trur eg skal forvandla litt meir i hytta på Vornes eg og. Mykje er gjort, men enda meir står att;-) og når den er ferdig er det berre å flytta seg vidare i neste hus;-)

    SvarSlett

Koselig med en liten hilsen

Related Posts with Thumbnails