Morskjærlighet er drivstoffet som gjør det mulig for et vanlig menneske å gjøre det umulige.


tirsdag 1. november 2011

Testing av produkter

Jeg fikk altså i oppgave fra Like`n share å teste ut 3 produkter, for så å blogge om det. Er gøy å få prøve nye ting synes jeg. Kanskje er det noe lurt jeg ikke har visst, eller oppdaget om et produkt...eller et produkt jeg ikke ante eksisterte.



Tangle Teezer

Første produkt til testing.
 Hårbørsten ble nylig kåret til beste nye hårprodukt i Storbritannia i 2010. Hårbørsten kalles Tangle Teezer og vil enkelt og smertefritt gre ut flokene. Mens vanlige børster kan skade håret vil Tangle Teezer med sine mange fleksible tenner løsne flokene og rette ut håret uten at håret skades.

 En nybadet prinsesse, som ikke liker å greie håret sitt

 Jeg tror ikke hun engang registrerte at det var det jeg holdt på med. Hun satt helt stille og pratet med storesøster. At jeg var ferdig med å greie håret på et blunk, uten at snuppa begynte å grine for det var vondt er veldig positivt her i huset ja. Store snuppa som har et veldig tjukt hår fullt av krøller har forelsket seg i denne børsten. For en gang skyld er det helt greit å fikse håret.

Veskeholderen Clipa

 Clipa er så vakker at den er ment å henge på vesken som et armbånd rundt en av stroppene. Når du trenger den er det bare å vippe den ut og den holder vesken din slik at den slipper å stå på gulvet. Den holder vesker opptil 20 kg, noe som burde holde for de fleste
Førsteinntrykket mitt var....den der er for gamle damar. Og det mener jeg kanskje litt enda. Jeg er ikke noe utpreget veskemenneske, men de gangene jeg har med veske, så ville jeg følt meg relativt gammel om jeg skulle begynne å henge opp vesken på disker og kasser rundt på shoppingrunden min. Men den er praktisk, og forblir nå hengende i garderoben enn så lenge.

Travalo


Travalo har vunnet en rekke priser og fått svært gode anmeldelser. Den fylles enkelt opp fra din vanlige parfyme uten søl. Den er på størrelse med en leppestift og den veier kun 13 gram.
 Etter som det i min jobb ikke er lov å bruke parfyme, og jeg i tillegg er lite på reis så er denne ikke noe særlig utprøvd. Men Den virker veldig hendig, og ser ganske fresh ut, så denne kommer nok til å bli brukt fremover. Den er så stor at mengden parfyme holder for en lang helg og kanskje en uke. Samtidig som den ikke er større at om en ikke bruker opp parfymen, og ønsker å ta med en annen så er det bare til å tømme den og fylle den opp på ny. det er ikke mye parfyme som går til spille uansett. Den kan tas med på fly, oppbevares i veska...eller til og med i lommeboken min skulle den fått plass...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Koselig med en liten hilsen

Related Posts with Thumbnails