Morskjærlighet er drivstoffet som gjør det mulig for et vanlig menneske å gjøre det umulige.


torsdag 9. juni 2011

Den store rengjøringsdagen

Det var planen at den var i dag... Mannen kommer hjem fra sjøen, og jeg får besøk av en venninne i morgen. Men så sitter jeg her da på dataen i stedet.....Arbeidslyst kom treng deg på..osv

Har tatt vinduskarmer, bord og hyller i stua og på kjøkken, så her gjenstår bare gulvvask...har tatt vask og toalett på badet så der gjenstår bare gulvet der også....men med to knekte mopper....jepp...to knekte mopper ser jeg ikke fram til å begynne altså...




Noen vasketips for de som ikke gleder seg til helgevasken..


 Disse to pakkene med wipes er et must i mitt hus. En til å vaske av toalett, vask og benkeplater med...den andre til speil og blanke flater. Så lettvindt og raskt.


Har både jif mopp og jordan mopp.....men begge har knukket tvert av når mor vasker gulve med muskelkraft...kanskje jeg må finne frem landkosten igjen...huff..

Ja ja..må vell bare kaste meg rundt å få begynt, så blir det nok ferdig i en fei skal en se.

1 kommentar:

  1. lykke til med vaskinga! Sånne wipes har jeg ikke sett før! Det må jeg prøve :D

    SvarSlett

Koselig med en liten hilsen

Related Posts with Thumbnails